Jij maakt het verschil

Verkoop is een Keuze

Zonder beleving en persoonlijk contact, zonder dat een medewerker écht het verschil maakt, kan de klant beter via internet kopen. Tijdens de training leer je dat je niet bang hoeft te zijn voor internet. We laten je zien hoe je je in de wensen en behoeften van de klant kunt verdiepen en hoe je het voor elkaar krijgt dat de klant bij jou komt kopen in plaats van via internet. Want jij biedt: persoonlijke aandacht en goed advies.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Non-verbale communicatie
  • Klantbegroeting
  • Inventariseer de klantbehoefte
  • Vraagtechnieken basic
  • Aanbod, passen en demonstreren
  • Koopmotieven
  • De koop afsluiten
  • Up-selling en cross-selling
  • Twijfelende klant
  • Korting
  • Klagende en boze klanten
  • Persoonlijk actieplan sales techniques

 

Na deze training weet jij en begrijp jij:

  • dat de klant op zoek is naar een topbeleving en dat aandacht de sleutel is;
  • dat jij het verschil maakt of de klant in de winkel koopt of op internet;
  • dat van jou een actieve, empathische, enthousiaste en coöperatieve houding wordt verwacht;
  • dat ‘persoonlijk’ de route is naar een zakelijke transactie.

 

Je kunt:

  •  Jezelf verplaatsen in de klant.

 

ik ben geïnteresseerd

Voor wie?

Voor verkoopmedewerkers, leidinggevenden en ondernemers in de detailhandel.

Over de cursus

insert_invitation
Duur: 0-1 maand

Kosten

Op aanvraag

 

 

Te behalen

Bewijs van deelname.